De PvdA luistert zaterdag op de Binnenweg

8 maart 2018
Vier maal per jaar bezoekt de PvdA een wijk in Heemstede. Wij willen weten wat de inwoners bezig houdt. De afgelopen jaren waren wij in de Glip, de Componistenbuurt, de Indische buurt, de Provinciënwijk, de Raadhuisstraatomgeving, het Waterpark, de Bomenbuurt, de Stationsomgeving, de Rivierenwijk en in Merlenhove.
In die gesprekken hoorden wij wat er leeft onder de Heemstedenaren.
Naast veel tevredenheid over het leefklimaat in onze gemeente, waren er vaak opmerkingen over verkeersonveiligheid, fietsvoorzieningen en OV-verbindingen, over afvalscheiding en het onderhoud van openbaar groen en over betaalbare huurwoningen en de integratie van statushouders. Deze inbreng van de inwoners is bepalend voor de keuzes van de PvdA in de gemeenteraad de afgelopen jaren, maar ook in de komende tijd.

Op zaterdag 10 maart zijn de PvdA-kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen van 11 tot 13 uur op de Binnenweg aanwezig om met u in gesprek te gaan over de prioriteiten voor de komende jaren. Gaat u in gesprek?